GIVEAWAY | SIGNED COPY

Skærmbillede 2016-11-13 kl. 19.08.57.png(this giveaway is for Danes only, sorry)

I weekenden var jeg til bloggerarragenment og var så heldig at møde selveste Patrick Ness, og i den anledning kan du her vinde et signeret eksemplar af Vi andre bor her bare, som udkom for kun få dage siden.

For at deltage skal du bare skrive en kommentar, hvor du anbefaler en af dine yndlingsbøger. Du kan også gå til min Instagram, hvor der er en anden måde at deltage på. De to måder giver hver især et lod.

Giveaway’en slutter d. 23. november!

Du skal have en dansk adresse og føle denne blog for at deltage, held og lykke til jer alle!

xx,

Fiona

instagram // goodreads // twitter // mytrendingstories //

12 thoughts on “GIVEAWAY | SIGNED COPY

  1. Sofie Olsen says:

    Jeg vil helt klart anbefale ‘Nattens Cirkus’ eller ‘The Night Circus’ af Erin Morgenstern. Det er en af de mest undervuderede bøger.
    Helt fantastisk, vildt magisk og fantastisk skrevet. 🙂

    Like

  2. Josefine Toft says:

    Jeg vil hel klart anbefalde Freaks Forever af Marie Duedahl. Bogen handler om den tykke nørde pige i klasse som ikke har nogle venner. Hendes liv bliver dog vendt på hovede da den smarte og iskolde Leo starter i klassen. Læs den! Mega god bog!

    Like

  3. Katrine_bookworld says:

    Så mange gode bøger, jeg er nemlig først rigtig begyndt at læse i år… Hmm 😅
    Jeg elskede Måske en dag af Colleen Hoover, den varmede mit hjerte på en særlig måde. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at lære tegnsprog, og lysten blev kun større da jeg læste den! 😃
    Dog må jeg sige at Hvis jeg var din pige af Meredith Russo er en helt særlig bog. Den er så kraftfuld og rammer uden at man opdager det! 😍

    Like

Leave a Reply

