PRAKTIKUGE HOS L&R + BOOK HAUL

(sorry but this is only in Danish)

I sidste uge var jeg så heldig at være i ehvervspraktik hos Lindhardt og Ringhof. Jeg havde en helt igennem fantastisk uge, og jeg vil fortælle jeg lidt om det jeg oplevede.

Jeg var i løbet af ugen med til en del møder. Jeg var bl.a. med til planlægningen af Bogforum. Efter at have været med til det færdige arrangement i så mange år, var det sjovt at se planlægningen af det, og jeg har faktisk fået arbejde derude sammen med forlaget, så skriv endelig, hvis I kommer, det ville være hyggeligt at hilse på jer! 🙂

Derudover var jeg til redaktionsmøde med Carlsen og til møde ang. promovering på de sociale medier af tre kommende udgivelser. Det var spændende at se, hvordan de bruger de forskellige platforme, og jeg hjalp også med at tage en masse billeder til deres Instagrams, så gå over tjek dem ud.

Torsdag var jeg til en event hvor Gyldendal, Høst og Søn og Lindhardt og Ringhof snakkede om deres nye børne- og ungdomsbøger, og der var en del af dem, som jeg har lyst til at læse!

Til Kulturnat var huset fyldt med folk. Aftenen blev startet ud med at Pixietrolden og Rasmus Klump på besøg, og jeg delte en masse balloner ud til børnene. Senere kom Rufus Gifford og Stephen DeVincent på besøg og snakkede om deres nye kogebog, efterfulgt af interviews med drengene fra Klassefesten.

Jeg fik helt vildt mange bøger i løbet af ugen, så det er selvølgelig også tid til en lille (stor) bookhaul.

Jeg har allerede læst Hvis jeg var din pige, den var helt fantastisk og jeg vil højt anbefale den! Jeg er nu i gang med at læse For Altid, og jeg vil skrive en anbefaling af den, som vil komme op på forlagsliv.dk i den nærmeste fremtid.

Alt i alt har jeg  haft en virkelig fantastisk uge. Det er svært at sætte ord på alt det jeg oplevede. Det var så vidunderligt at blive del af så stort et fællesskab gennem min passion for bøger, og jeg er nu sikker på, at jeg vil arbejde i forlagsbranchen i fremtiden.  Jeg vil gerne sige en ekstra stor tak til Trine, Thea, Lotte og Rikke for at gøre denne uge ekstra fantastisk – jeg glæder mig til at se jer alle til bogforum!

Kommer I til Bogforum? Jeg ser i hvert fald meget frem til det.

xoxo,

Fiona

instagram // goodreads // twitter // mytrendingstories //

 

2 thoughts on “PRAKTIKUGE HOS L&R + BOOK HAUL

Leave a Reply

